Fötterna

Det händer så mycket hos Ellie nu.. De senaste dagarna har hon hittat sina fötter :) Så himla gulligt! ♥
Hon tycker bättre om att sitta upp än ligga mot ens arm eller i vagnen. Hon sitter stadigt med lite stöd då hon gärna tippar åt sidan efter en liten stund. Hon har hela tiden varit riktigt stark och stadig i sina ben. Hon pratar och skrattar mer och högre :) Hon skrattar ofta med/åt storebror när han busar med henne :) Ellie somnar fortfarande väldigt lätt... brukar somna efter en stund då man lagt henne i vagnen.. det kan va ibland på kvällarna då hon kan va lite ledsen, men oftast för att hon inte är tillräckligt trött då man börjar prova.
Hon dreglar jättemycket, men kan inte se några tänder än som är på gång.
Jag tycker hon är en väldigt nöjd och snäll liten dam :) Kram
 

Kommentarer
Postat av: Hanna Z | Mamma Mode Skärgårdsliv

Ja jag är lika, läser oftast ,est snabbt från mobilen och när jag väl sitter vid datorn lägger jag tiden på att skriva egna inlägg...

Åh visst är det en härlig period just nu? Eller ja, det säger man ju alltid, haha. Men Noomi är med så lätt och enkel att ha att göra med och oftast så himla glad med stora leenden. Älskade ungar!

2013-07-20 @ 21:47:24
URL: http://hannaz.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback