Huset och planer

Jag brukar ju alltid uppdatera här på bloggen när det hänt nåt nytt här hemma med huset... Nu har det stått väldigt still en längre tid.. Varken, orken, lusten, tiden, pengarna har funnits. Vi har bara gjort lite smågrejer som tagit bort den gamla cementtrappan till vår tidigare ingång... och så har Dennis grävt upp här intill uteplatsen och lagt fin- makadam där.. vi ska lägga mer sånt och sen lägga marksten där... Men hur långt vi kommer med det i sommar vet jag inte... vi har ju lite annat som måste göras och det är ju nackdelen med oss... att vi gärna påbörjar flera olika projekt.. på både gott och ont :)
Vi ska ju även göra trappor till både uteplatsen och till farstukvisten.. Jaja, lite i sänder så.. Så är det att bo i gammalt hus.. mycket man vill o måste göra =)
Kram

Kommentarer
Postat av: Elin - En trebarnsmamma

Blir man nånsin klar? Jag har turen att vara tillsammans med en som gör ett projekt klart innan han hoppar på nästa. För jag är som er. Vill helst riva och slita lite överallt ;)

2013-07-19 @ 10:11:20
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback