Mammas duktiga kille ♥

Några bilder från kvällen.. Jag älskar att vara ute på de ljumma kvällarna o fota, plocka bär och bara njuta av lite tystnad :) Dagen har gått hyffsat fort.. Alexander har varit riktigt trotsig idag emellanåt, så det var skönt när Dennis kom hem :) Man behöver den där lilla stunden för att vila huvudet hihi :)
Annars så har jag grundmålat lite på huset där vår gamla ingång var.. och sen grillade vi lite gott när Dennis kom hem.

Måste bara avsluta med att berömma Alexander med som klarat sig helt utan blöja idag.. vi övar med honom varje dag nu. Hoppas det inte blir bakslag imorgon på dagis. Och även om det skulle bli det så känner jag ingen stress.. bättre att inte ta det för snabbt :) Han är såå duktig och blir stolt när det kommer i pottan :) Mammas stora kille ♥

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej gumman! Förlåt att jag är så dålig på att kommentera just nu, jag kommer tillbaka när vi kommer hem igen ;) hoppas ni har en underbar sommar!
Kramar

2013-07-24 @ 18:11:51
URL: http://jagochliten.webblogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback