Min älskade son!

Älskade lilla bus ♥ Idag har vi myst ute hela dagen. Först hemma och sen några timmar hos farmor o farfar.. Sen åkte vi hem och medan jag duschade kollade Alexander på "Lilla röda traktorn" och åt lite majskrokar.. eller taktosips som Alexander säger ;) "Traktorchips", för det var en traktor på förpackningen :P

När Dennis kom hem åkte familjen in till stan.. först hemmakväll och sen hälsade vi på farfar på brandstationen o kollade på brandbilarna, sen vidare till Maxi. Innan vi åkte hem åt vi på Max.. satt ute i sköna vädret. Sen tog vi en låång väg hem.. Alexander åt godis i bilen o efter han ätit en del så sa jag att nu fick det var bra och tur var väl det för det var väldigt slingriga vägar hem. Efter ett tag sa han att han hade ont i magen och jag frågade om han mådde illa och behövde kräkas.. ja nickade han, så då stannade vi så han fick ut o harkla sig lite och få lite luft.. stackars lille gubben... men det räckte tydligen och han va hela tiden på gott humör ändå.
 
Han hade blöja på sig under tiden vi var iväg.. i fall om att, men vi gick på toa med honom ändå.. så blöjan va torr när vi kom hem ♥ Duktiga killen! Några bilder som jag fick lov att ta idag här nedan :)
 

Kommentarer
Postat av: Hanna Z | Mamma Mode Skärgårdsliv

Kommer från Östergötland, flyttade till Gbg 2006:)

Fina bilder på fina killen:)

2013-07-27 @ 21:30:25
URL: http://hannaz.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback