Kalas 1 =)

Hej på er! Sitter här med en sovande bebis i mitt knä.. tänkte ta och skriva lite om helgen.. det har ju varit kals o två dagar för att fira Dennis som fyllde år i fredags...
Vi började i lördags då min syster Annika med familj kom och även min pappa och hans sambo. Hade en jättemysig dag.. grillade, och hade det gott i solen. Alexander var glad när kusin Amanda lekte massor med honom. Men bland gick hon undan och sa till mig.. "Men han vill ju leka heeela tiden!" haha... Ja han kan trötta ut vem som med sin fart ;) Blev lite kubb spel och tårta o kakor innan gärsterna tackade för sig :)
Här kommer bilder från helgens första kalas =) Kram

Kommentarer
Postat av: Denise - Mamma till NOah!

Men så härliga bilder=)

2013-06-10 @ 18:51:15
URL: http://danajs.blogg.se
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 och gravid<3

Kul med kalas, vilket perfekt väder ni fick!
kramar

2013-06-11 @ 22:15:19
URL: http://jagochliten.webblogg.se
Postat av: Pauline

Hihi ja de små barnen har då energi, kan ju tänka mig hur kul Alexander tyckte det var med en lekkamrat;-)
Ellie är ju bara sååå söt!
Puss

2013-06-15 @ 21:46:21

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback