Kalashelg

Hej.. det är mycket kalasande för vår del. Förra helgen hade vi själva kalas 2 av helgdagarna.. och denna helgen är fullspäckad med skolavslutningsfirande igår, 25 års kalas idag och imorn blir det kalas igen.. och nästa helg är ju midsommar ;) Kul med festligheter!
Snart påbörjar Dennis sin semester. Hoppas vi får lite mer gjort här hemma då :)

Igår fick jag hem bilderna från Martins fotografering =) Himla fina bilder. Ska välja ut 3 stycken som han ska redigera.. Här är en av favoriterna som jag själv har redigerat.. ökat kontraster m.m. Visst är han söt vår lille prins :)
Fotograf: Martin Blomkvist Redigering: Jag

Kommentarer
Postat av: Pauline

Hihi kul när det kommer upp ett nytt inlägg när jag kommenterar ;-)
Ja festligheter är aldrig fel :-)
O han är fin Alexander! :-)
Puss

2013-06-15 @ 21:34:34
Postat av: Lisa - mamma till Alexander och gravid!

Ååååh så fin han är!! :) kram

2013-06-19 @ 19:56:35
URL: http://jagochliten.webblogg.se
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Wow, vilken härlig bild på sötnosen!
Så somrig och mysig :)

Puss!

2013-06-24 @ 11:43:17
URL: http://sagabus.blogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback