Ny bil! :)

Hej! Får väl ta och visa nytillskottet även här på bloggen. Nu är det efter 3 år dags att säga hejdå till min älskade Santa Fe.. Har nu skaffat oss en mycket billigare bil både vad det gäller skatt, försäkring och drift även om vi kört billigt innan med.. Jag har länge velat fram och tillbaka med att göra oss av med Santa Fen.. men har inte hittat nån ersättare som varit "jag".. Jag har rätt stora krav vad det gäller bilar. Men igår när vi var runt och kollade bilar så blev jag helt kär när jag fick syn på denna :)
Det är en Mitsubishi Lancer från 2012.. och vi är första ägarna. En halvkombi som förvårdnadsvärt är väldigt rymlig. På måndag får vi hämta hem den. Känns bra och spännande! :) Den har även fått godkänt av Alexander som varit med oss på diverse bilfirmor ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 och gravid<3

Hej gumman! Det blir lite dåligt med kommenterandet såhär på sommaren när jag är på Öland och inte har tillgång till internet hela tiden men lite försöker jag hänga med i alla fall ;) Vilken snygging till bil, hoppas du blir nöjd! :)
kramar

2013-07-06 @ 10:11:35
URL: http://jagochliten.webblogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback