Photoshoot!

Hej på er! Igår var jag i Eringsboda hos mina sötnosar Jenny & Alice. Martin, en vän till Jenny fotograferade barnen och oss. Hade en jätterolig dag även om det inte var Alexanders bästa dag. Han var en riktig liten tjurig Emil.. men hoppas det blir några bilder där han såg lite glad ut :) Förhoppningsvis kommer de på posten imorgon! Iiih så spännande :) Har fått se några smakprov och de var heeelt amazing! Vilket ljus i bilderna!
Jag kunde ju inte låta bli att leka lite fotograf jag med :P Utan det blev lite fotande även för min del.. Här kommer några bilder på Jenny och Alice =)

Kommentarer
Postat av: Pauline

Typiskt att han var på Emil-humör just den dagen :-P
Fina bilder det blev på Jenny o Alice :-) Den klänningen Alice har på sig är ju bara för söt!
Puss

2013-06-15 @ 21:37:50
Postat av: Lisa - mamma till Alexander och gravid!

Så kul att bli fotade! Jättefina bilder :)
Kram

2013-06-19 @ 19:55:00
URL: http://jagochliten.webblogg.se
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Vilka fina bilder!!

Puss!

2013-06-24 @ 11:44:51
URL: http://sagabus.blogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback