Dagen och deklarationen! :)

Hej på er! :) Idag är det onsdag vilket innebär dagis för Alexander. Han hade inte riktig varit sig själv idag, lite ledsen o gnällig och så.. antagligen för att han var trött och han hade inte kunna somna där. Lille gubben så nu sover han gott i sin nybäddade säng.
Ellie och jag har myst massor.. jag var väldigt segstartad och tog många timmar innan jag orkade göra lite nytta. Ellie har varit vaken mycket och vill helst bara vara i min famn. Hon har blivit en riktig mammagris lilla gumman ♥
Men jag fick duscha, tömma kattlådan, dammsuga o så i sovrummet.. Sen tog jag disken och började med middagen innan killarna kom hem.
Imorgon blir det mysdag med mina barn.. gissar på att Alexander kommer trampa runt med sin traktor.. ja äntligen kan han använda sin traktor riktigt.. en fördel med växtvärken han haft ;)
Lillfian är som en hel sol hela hon! Skiner upp så fort man pratar med henne.. helt underbart är det! :D

Hon låg och myste i vår säng medan jag städade..
Och när Dennis kom hem hade han med sig en ögonskugga som inte fanns i lager när jag beställde i julas från Oriflame.. så blev snopen att den kom idag.. hade jag inte väntat mig ;) Så här ser den ut!
Ni har väl förresten inte missat att man kan gå in och kolla deklarationen nu förresten? :) Vi har kollat och får tillbaka endel.. så det känns skönt som bara den! Ha en mysig kväll! Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Alexander och gravid!

Vilken liten solstråle hon är! Skönt att vara lite segrarnas ibland, det får man :) åh vad spännande, måste jag ju kolla nu då! Håller tummarna för att jag slipper restskatt ;)
Kramar!

2013-03-20 @ 19:52:35
URL: http://jagochliten.webblogg.se
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Så söt hon är!! Hoppas Alexander känner sej piggare imorrn <3
Jag fick hem min deklaration idag, och jag får också tillbaka! Wohoo :)

Puss!

2013-03-20 @ 19:54:47
URL: http://sagabus.blogg.se
Postat av: Veronica

Jobbigt när dom inte fått sin vila dom behöver:( hoppas han vaknar pigg idag:) Hon är så söt lilla Elllie:)!
Ha en fin dag! Kram

2013-03-21 @ 06:10:28
URL: http://4livliga.blogspot.se
Postat av: Jennie & FrökenFlis

oh vilken liten solstråle! :)

2013-03-21 @ 07:57:09
URL: http://jenniesays.blogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback