Fredag o bvc


Lite instagrambilder från igår och idag..

Det har varit en bra fredag.. Lämnade Alexander på dagis klockan 11, körde vidare till min storasyster.. pratade, åt lunch och höll på att prata bort tiden, så jag fick skynda mig till bvc, Det gick hyfsat bra där.. duktig på att äta, det var läkarbesök också och hjärta o lungor lät bra. Vi fick Miniderm kräm utskrivet till hennes torra hy.. ska smörja henne flera gånger om dagen..  Skrev även ut ögonsalva till ögat som fortfarande rinner och har gjort sen hon föddes.. Hoppas vi får bukt på detta nu.
Sen hem och städa lite.. dammsuga soffan o golven, tvätta, tömma kattlåda o diskmasin m.m. När killarna kom hen lagade vi mat.. Hade lagt fläskfilé i marinad igår morse.. så den blev helstekt i ugnen med hemmagiorda klyftisar  så till..
Nu sover båda barnen.. Ellie har sovit nästan hela dagen med bara några korta vakna stunder.. så ska bli spännande hur det blir inatt ;)
Nu ska jag fortsätta kolla på finalen av Gladiatorerna :) Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Alexander och gravid!

Härlig fredag! Hoppas det lilla ögat blir bra snart :)
Kramar

2013-03-25 @ 19:39:19
URL: http://jagochliten.webblogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback