Söndag- ingen vilodag =)

Hallå! Idag har det varit en skön söndag, men ingen vilodag :P Har storstädat sovrummet, rensat bort gravidkläder, tvättat o hängt in tvätt i garderob, skurat golv m.m. :) Har tagit sin lilla stund, men och andra sidan har jag inte stressat mig igenom det.
Lillan har ju velat ha lite uppmärksamhet också. Hon fick nöja sig med att ligga i vår säng och lyssna på speldosan och så blev det ju massa gos med.. svårt att låta bli ;) hihi
Alexander har varit med pappa på killgrejer.. tagit in ved i pannrummet, varit i garaget m.m.

Vid halv 3 tiden var vi bortbjudna till svärföräldrarna på söndagsstek och så fick vi glass med tillbehör till efterrätt. Hoppas inte Ellie reagerar  på att jag smakade några bitar jordgubb bara.. men det märker vi väl i så fall.

Kram kram
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Aww så mysigt det ser ut med en snusandes liten bebis :D <3 Tror jag att du inte kunde låta bli henne <3
Ja ibland behöver man minsann göra en riktig städning... Speciellt i sovrummet tycker jag!!!
Hoppas dagen varit bra!
Pussa

2013-03-03 @ 19:53:41
URL: http://jensisdagbok.blogg.se
Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Söttjejen! Och jag LÄNGTAR tills jag också får stöka bort gravidkläder och får plats i mina gamla igen ... men det känns fortfarande väldigt långt bort ;)
Kram

2013-03-03 @ 21:20:21
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Vad skönt att få rensa och städa ur! Jag har börjat, men är inte klar än ;)

Filmen var jättebra, så den kan jag rekommendera!
Saga tyckte inte att det gjorde ont alls säger hon, fast hon sa aj ;)

Puss!!

2013-03-03 @ 22:44:03
URL: http://sagabus.blogg.se
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 och gravid<3

Alltid bra att rensa lite, även om jag förstår att det är svårt att låta bli den lilla godingen ;)kramar

2013-03-09 @ 13:15:08
URL: http://jagochliten.webblogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback