Vitmögel!


Innan idag så gick vi ut i trädgården för lite lek. Alexander ville så gärna leka med sin lilla traktor, så jag tog ut den från garaget.. det var ju ändå knappt någon snö ute.. Lite fläckar av snö som inte smällt sen innan.. Men det tog bara 10 minuter innan det började vräka ner snö och en kvart senare så packades snön på hjulen.. Stackars lilla Alexander blev helt förtvivlad när jag fick ta in traktorn i garaget igen..
Sen gick vi in åt fjärillspasta och hemmagjorda köttbullar och nu har jag precis lagt Alexander för lite vila. Var nog skönt för honom för han verkade slockna med en gång.
Ellie sover vidare i vagnen sedan vi var ute och jag passar på att blogga och slappa lite :)
Dagarna går så sjukt fort... redan fredag imorgon :O

Igår tog jag mig i kragen och ringde kyrkan och bokade datum för dopet. Och så bokade jag tid för efterkontrollen hos barnmorskan. Skönt att ha det gjort! Ha en bra dag! Kram på er

Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Trist!

Här hemma envisas ungarna köra runt med sin bil och traktor trots att det är massor med snö ute ... ;)

Kram!

2013-03-14 @ 18:35:26
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Usch, den här snön hade vi verkligen klarat oss utan!
Är det snart dags för dop, vad mysigt!! <3

Puss!!

2013-03-14 @ 19:46:32
URL: http://sagabus.blogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback