2,5 års trots!


Hej! Idag har det faktiskt varit en rätt jobbig dag.. Alexander har varit såå trotsig. Han har testat mig i princip hela tiden och munnen går i ett! ;) Så nu bara njuter jag av lugn ro och tv. Ellie har iaf varit på glatt humör och det uppskattas att en av de varit det iaf ;)
Lagom till Dennis slutade jobbet hämtade vi upp honom för att handla doppresent. Min systerdotter Joline ska döpas till helgen. Och sen avslutade vi med handling på Maxi och middag när vi kom hem.

Imorgon blir med en hemmadag och jag hoppas på bättre humör hos lillgrabben ;) Kram på er

Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till 2 prinsessor

Hålelr tummarna för en bättre dag idag, den där trotsen är inte att leka med

2013-05-21 @ 13:11:42
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!

Men åh så sööt!! :)

2013-05-25 @ 09:46:02
URL: http://carrosungar.blogg.se
Postat av: Pauline

Usch ja den där trotsen o det hemska humöret som kommer därtill är inte alls skoj :/
Det var ju skönt att han var på bättre humör sen dagen efter, o så hoppas jag att han visat sig från sin bästa sida mycket sen ;)
Puss

2013-05-26 @ 21:31:15
Postat av: Lisa - mamma till Alexander och gravid!

Hu ja, här har Torsten kommit igång ordentligt nu.. Får han inte som han vill är det raklång och skrikandes på golvet som gäller :( svårt att veta hur man ska göra!
Kramar :)

2013-05-27 @ 21:53:18
URL: http://jagochliten.webblogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback