Bakat paj!

God kväll på er! Då var det snart läggdags här. Väntar ju besök från min fina vän Pauline o hennes barn imorgon och om min vän Jenny mår bättre imorn så kommer hon och Alice med :) Har precis bakat en rabarberpaj med knäckigt täcke.. man blev ju inte liite sugen nu ;) Men får hålla mig tills imorgon hihi..
Det var riktigt skönt ute ikväll när jag var ute i trädgården och hämtade rabarber.. blåste knappt.. så hoppas det blir en vindstilla dag imorn.. idag blåste det massor. God natt och kram på er

Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 och gravid<3

Åh rabarberpaj, vad sugen jag blev nu!
kram!

2013-05-20 @ 13:20:27
URL: http://jagochliten.webblogg.se
Postat av: Pauline

Pajen var såå god ;)
Puss

2013-05-26 @ 21:54:50

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback