Happy happy!

Åh känner mig så glad! Har haft en toppenhelg verkligen! Har mest bara varit hemmavid, men jag älskar att ha mycket tid med min familj :)
Vi har klippt gräset och rensat i trädgården. Så gott det doftar med nyklippt gräs. Verkligen sommar =) Grillat, cyklat, promenerat m.m :)

Nu är det måndag och ny vecka igen. Dennis jobbar. Har endel att ta igen här inne nu efter att varit utomhus i stort sätt hela helgen :) I veckan får jag se vad som händer =) Imorn blir det nog iaf att träffa min vän Pauline och hennes barn! :) Kram på er
En bild från förra veckan

Kommentarer
Postat av: Denise - Mamma till NOah!

Fina ni!!=)

2013-05-13 @ 15:07:58
URL: http://danajs.blogg.se
Postat av: Pauline

Ja att få spendera tid ihop hela familjen är guld värt! :)
Puss

2013-05-26 @ 21:55:50

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback