Mitt lodjur!


Åh här är verkligen världens mysigaste katt. Min fina fina Engman! Han är väldigt skygg av sig, så när vi har besök här hemma håller han sig oftast undan. Ibland kan han förvånads vis komma fram. Mitt fina Lodjur, lejon.. ja han är nästan det mer än en katt. Stor och maffig :)
Alltid när det blir en lugn stund hemma.. när barnen (Alexander) sover springer han upp i soffan och vill mysa :) Han går ju ner och så när Alexander med är nere. Men kan inte riktigt slappna av.

Nu har vi två nybadade/duschade barn här hemma och båda är nattade. Imorgon ska Alexander till dagis och leka och Ellie och jag blir hemma o myser.  Kram på er o ha en mysig kväll

Kommentarer
Postat av: FannyFredrica - [Fotografering]

Vad gullig! :)

2013-05-21 @ 21:21:26
URL: http://fannyfredrica.se/
Postat av: Pauline

Ja han är verkligen så fin Engman!
Synd att han inte är framme så ofta, men vem kan klandra honom när busungarna oxå är framme?! ;) Hihi
Puss

2013-05-26 @ 21:26:05

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback