Utmaning ;)

Hej! Idag vaknade jag piggelin. Härligt =) Efter en good frukost åkte Alexander till farmor o farfar medan Dennis och han syster Jonna tävlar ;) Jonna ville göra en utmaning med sina bröder.. men var nog bara Dennis som var på hihi... de ska springa en runda i Torsås som är låång. Dennis sprang den på 17 min när han var ung ;) Men nu lär det inte gå riktigt i samma tempo ;)
Själv ska jag ta en promenad med Ellie strax :) Kram på er
Idag har jag på mig en sommarklänning från BIKBOK :) Superskön!

Kommentarer
Postat av: Carro

Jättefin klänning! Vill oxå ha ngn snygg, men jag vill bli av med min mage först :P vilket jag nog aldrig kommer bli.

Vår första syskonvagn var av märket xadventure. Vi åker inte till Norge förrän i slutet av juni.
Kram

2013-05-12 @ 21:54:09
URL: http://carrokrille.blogg.se
Postat av: Pauline

O hur gick det sen för dem då?? ;)
Puss

2013-05-26 @ 21:56:36

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback