Äta ute med vänner

Så då var jag hemma efter en trevlig kväll med några jobbarkompisar. Blev mat på Indian Garden.. smakade bra och var trevligt! Det hade gått bra för Dennis med barnen. Alexander hade gråtit lite vid läggningen och velat att jag skulle sjunga för honom som vanligt. Ellie hade med varit lite ledsen innan hon somnade..
Nu sover de båda gott och jag är nyligen hemkommen.
Imorgon ef.m. blir det en tur till Kalmar hela familjen.. Åh så mysigt! Känner att jag behöver göra nåt kul med hela familjen. Helgen blir det väl att fixa klart inför advent och greja uppe i rummen. Kram på er

Maten idag.. Var gottigt.. även Naan bröd till! :)

Kommentarer
Postat av: biggeros

Är den Indiska restaurangen ny? Den ska jag prova när jag kommer hem. Jag tycker jätte mkt om indisk mat. Det såg gott ut. Skönt att allt var frid och fröjd när du kom hem. Du måste ju få ha fritid och bara vara Hanna. Trevlig fredag,kram

Svar: Javisst gamla PM är det :) Det var gott och buffén på dagarna ska vara väldigt omtyckt! :) Kram och trevlig helg
imm0rtelle

2013-11-29 @ 19:28:26
URL: http://biggeros.blogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback