Frostig dag

 
God kväll! Sitter och kollar på tv nu och njuter av lugnet innan Ellie vaknar igen. Dennis är iväg och handlar och skulle köpa med sig lite skräpmat ;)

Idag har det varit riktigt kallt ute.. några minusgrader.. men solen har varit framme, så det var skönt. En riktig härlig vinter dag. Jag tycker om när det är såna här kalla dagar, då det krispar under fötterna när går :)

Vi var ute en stund.. Ellie sov i vagnen och vi tog en liten promenad.. hälsade på farfars får på åkern bakom huset och Alexander lekte så gott han kunde i sandlådan.. var ju stenhårt av kylan :P Cyklade lite gjorde han också..

Själv har jag inte fått mycket gjort som vanligt! Men hoppas på mer tid och ork imorgon :) Inte lätt att hinna med som småbarnsförälder :) Kram på er

Kommentarer
Postat av: biggeros

Det var länge sedan jag var småbarnsförälder men visst kommer jag ihåg. Mysigt när det är frost på bladen och knakar i marken där man går. Godnatt och sov gott,kram

2013-11-26 @ 21:27:58
URL: http://biggeros.blogg.se
Postat av: Lisa - mamma till Alexander och William <3

Ja kallt var det här med, nästan lite synd att det vände igen..
kramar

2013-11-28 @ 14:49:53
URL: http://jagochliten.webblogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback