Lördag!

Lite julgodis kom Dennis hem med idag när han hade varit i affären :) Han vet minsann vad jag vill ha :)

Dagen har inte gått med många knop. Skulle åkt till min mamma, men fick avboka då vi är förkylda och hennes sjukdom klarar ju inte det. Så får åka dit när man är bättre igen :)

Hela förmiddagen tog vi det lugnt.. På eftermiddagen satte Dennis dit några gipsskivor i sovrummet... som jag nu äntligen har bestämt mig att det blir Alexander som får ha det rummet! Kommer bli perfekt för honom, så får vi har kvar det vi har idag för det blir större :) innan visste jag ju inte det.

Själv så lagade jag riktigt god middag idag.. fläskfilé med gott täcke, klyftpotatis och morötter i ugn och hemlagad grönpepparsås :) Såå gott!
Hoppas ni får en mysig kväll... själv ska jag nog smita ut i köket snart o slå in farsdagpresent ;) Kram!

Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Alexander och William <3

Åh, hur gott såg inte det ut då!?
kramar!

2013-11-18 @ 20:37:27
URL: http://jagochliten.webblogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback