Mys i skogen och tändläkarbesök :)

Hej på er! Idag har vi haft en mysig förmiddag. Var ute i skogen med barnen. Plockade kottar och lite så :) Kallt och blåsigt och grått var det. Så inte det roligaste och bästa fotovädret. Men några kort blev det i alla fall :) Ellie somnade skönt i vagnen och sover fortfarande ute. Hon har sovit ca 2,5h nu och Alexander la jag för snart en timme sedan. Så nu har jag hunnit duscha och redigera några bilder :)
Senare ska vi åka till tandläkaren. Det är Alexander som har tid! Spännande och det tycker han också :) Han har nyligen fått en eller två kindtänder med :) Det blir andra gången han är där, men första gången var bara påhälsning och info och det är läängesedan nu. Han fick en tandborste då med. Vad han ska göra idag vet jag inte.. men de kanske kollar lite noggrannare detta besöket :)

Kram på er och ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: biggeros

Det blev jätte fina höstbilder!! Även om vädret inte är det bästa, så är det så hösten ser ut. Här i Jerez vet jag inte vad jag ska kalla denna årstid. Sensommar, vår eller sommar. Problemet är att jag är inställd på höst, men tydligen inte väderleken. Konstigt. Ha en bra dag, Hanna, kramis

2013-11-12 @ 15:44:42
URL: http://biggeros.blogg.se
Postat av: Joanna - mina två hjärtan

Men vilka härliga och fina bilder!

2013-11-12 @ 22:05:10
URL: http://mittunderverk.blogg.se
Postat av: Lisa - mamma till Alexander och William <3

Härliga höstbilder :) så spännande med tandläkaren, är det treårskoll?
kram!

2013-11-18 @ 20:41:46
URL: http://jagochliten.webblogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback