Eftermiddag hos vänner


Dessa fina bilderna har min fina vän Jenny tagit idag och det är just där vi har tillbringat vår eftermiddag. Barnen busade både inne och ute (Ellie sov när vi var ute). Vi blev bjudna på jättegod middag; torskrygg med ört smör, pressad potatis sås och grönsaker. De hade även bakat en mycket god kladdkaka :)
Jag kände även massa rörelser från Jennys fina bebismage! Nästa månad är de en till i familjen <3

Jag glömde tyvärr packa ner min kamera i morse, då hela morgonen varit väldigt jobbig av en anledning. Men jag tog iaf nån bild på instagram så här kommer de!

Min lilla älsklingstjej <3

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas den jobbiga anledningen löst sig. Ser ut som ni hade en mysig dag iaf ;)

2014-04-03 @ 19:12:31
URL: http://Http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback