Helg i trädgården :)

Ellie bus har njutit av det fina vädret i helgen.. här är en bild från idag :)
Även Alexander har varit ute hela dagarna!

Igår var vi på marknad i Holmsjö.. vi köpte lite godis, en klubba till Alexander och ett set med kammar till mig. Vi ska på marknad nästa helg me, så då blir det nog kanske lite blommor :)
Vi har grillat, klippt gräs och tvättat min bil, fick lite överblivna gamla växter, pioner m.m. av svärföräldrarna som vi planterade...
.. och denna kvällen har vi ägnat åt att så lite grönsaker. Spännande då det är första gången. Se om det blir bra av det. Satte även några jordgubbsplantor som jag hoppas tar sig :)

Nyklippt gräsmatta och pallkragar med nysått i :)
Ser fram emot sommaren.. hoppas det tar sig.. Även hallonen jag planterade förra året som jag fick av Thinas mamma :)
Planterade jordgubbar och sådde dill, purjolök, persilja, morötter och gräslök

Rabarberlandet har minsann tagit form nu :) Måste göra en paj och lite kräm nån dag :)
Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Boel

Oj, vad mkt ni har fixat i trädgården😊👍. Marknad nästa helg, var någonstans?

Svar: Ja vi har fått mycket gjort :) Härligt att vara ute när det varit så skönt väder :) Då är det dags för Gullabo marknad.. ovanför Torsås :) Kram
imm0rtelle

2014-04-27 @ 21:43:55

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback