Känslor

Lite kvällsmys innan ikväll. Nu sover alla våra tre hjärtan. Alexander somnade gott efter att ha hjälpt pappa och farfar med vår ved. Vi är väldigt sent ute med det i år och har inte ens börjat elda i år :O Vi har elelement igång istället för vårt vattenburna pannsystem. Men snart blir det elda för fulla muggar. Början av nästa vecka kommer sotaren hit och besiktigar vår nya kamin. Ska bli mysigt när vi väl kan börja elda! :)

Nåt jag inte har skrivit om här på bloggen är om vår älskade katt Turbo som lämnat oss. Jag orkar inte säga mer än så, då allt känns så jobbigt med mkt motgångar som varit. Ibland är man stark för att man måste, men i hjärtat är jag väldigt ledsen. 1 december skrev vi även de sista papperna på mammas hus. Nu finns det inget kvar. Det känns tomt, men är det nu man kan gå vidare?
Jag önskar att jag kan bli samma glada tjej igen, så det känns bra i hjärtat också. Vila i frid mamma och vila i frid Turbo <3 

Kommentarer
Postat av: Boel

massor med kramar💕

2014-12-03 @ 20:58:38

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback