Lördag!

Hejsan! Så skönt att jag tog med mig barnen ut igår... Idag öser regnet ner igen! Jag tycker det är så trist med regn!
Nu väntar jag på att mina pojkar ska komma hem. Dennis jobbar lite denna lördag och Alexander är med farmor o farfar i stan. Tanken var att de bara skulle ha honom en liten stund medan jag o lillan smet in till stan för att fixa några (ja.. julklappar, lite sent..). Efter två timmar var jag tillbaka hem, men då ville Alexander följa med de in till stan och fixa i sin fasters nya lägenhet.

När de kommer hem ska jag iaf börja med maten. Det blir Bakad potatis.. kurr!!! ;) Kram på er

Kommentarer
Postat av: biggeros

Riktig höstlig bild! Gott, bakad potatis! Trevlig lördag😊

2014-01-11 @ 16:08:14
URL: http://biggeros.blogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback