Lördag

God förmiddag på er! Har nyligen ätit lite frukost, är rätt trött efter natten, blev dåligt med sömn.. massa tankar som snurrar runt. Året har väl inte riktigt börjat som man önskat.. Men det ordnar sig väl med allt :)
 
Just nu myser Alexander och jag framför King Fu Panda, Ellie sover och Dennis är ute med en som kollar på min mammas bil som vi ska försöka sälja åt henne.

Sen ska vi åka till min kära vän Pauline och hennes familj, kolla in deras nybyggda fina hus :) Skulle bli bjuda på lunch och blåbärspaj visst ;) Mums! Tur det är lördag ;)

Annars ska jag försöka få ner julsakerna nu i dagarna, ska bli skönt ändå :) Kram på er och ha en bra dag
Trött jag

Kommentarer
Postat av: biggeros

Vilket fin bild på dig, Hanna. Trevlig lördag!😊

Svar: Detsamma vännen! :) Kram
imm0rtelle

2014-01-04 @ 17:57:28
URL: http://biggeros.blogg.se
Postat av: Lisa - mamma till Alexander och William <3

Jobbigt att inte kunna sova.. Hoppas det löser sig vad det än är! Kramar

2014-01-06 @ 20:22:45
URL: http://jagochliten.webblogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback