En dag på Ölands djurpark

Jag känner mig så glad! Denna dagen blev verkligen helt perfekt! Vädret var underbart, barnen har skött sig exemplariskt, vi har skrattat, inte stressat ett dugg, de har ätit bra, jag har mått bra; ingen foglossning eller annat och varit pigg! En helt underbar dag med andra ord!
 
Dagen har vi spenderat på Ölands djurpark.. var där i stort sätt från öppning till stängning. Vi kollade på alla djuren, matade getterna, besökte cowboy byn där vi även åt lite mellanmål vi hade med oss. Gick igenom dinosaurieparken.. åkte karuseller, gick i sagoskogen. Det blev bad för oss alla, där vi även fikade på frukt och kakor. Sen blev det mer karuseller, Alexander och jag åkte tåget genom parken och Ellie sov en liten stund och vaknade sedan lika go o glad igen lagom till våra magar började kurra. Efter vi ätit åkte vi några fler karuseller och kollade in några till utav djuren. Sen åkte vi hem närmare 17.30 :)

Här kommer massor med bilder från dagen!
Flamingos

Matade och klappade getterna

Så söta lejonbebisar!
I dinosaurieparken och sen var det dags för karuseller.. Ellie åkte bara en och det var den, inte så jätteglad i det
Alexander o pappa åkte larven 2 gånger.. tycker Alexander är jätterolig :)
Men roligast var nog radiobilarna.. oj som han skrattade! :D
Ellie börjar bli trött
Också en favorit karusell och han ville bara sitta i brandbilen
Massor med bad blev det och även fika!
Kom ett jättegosedjur som Alexander ville krama

Tigrarna var spännande! Stod och kollade länge på de och de var riktigt nära en ;)

Underbar dag med min älskade familj

Kommentarer
Postat av: Pauline

Vad härligt att det blev en sån lyckad dag där allt bara klaffade :) <3
Puss

2014-07-17 @ 22:40:24
Postat av: Boel

Underbara bilder, syns att ni haft en toppendag! 😊

2014-07-17 @ 22:46:41

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback