Marknad

Hejsan! Nu sover barnen redan, var jättetrötta idag. Efter frukost åkte vi på marknad i Gullabo. Var mysigt! Köpte inte så mkt, lite uteblommor och foppatofflor till Alexander och lite så..

Idag har jag varit otroligt trött och haft det jobbigt utav foglossning. Så efter vi ätit grillat när vi kom hem så sov jag några timmar. Känns väl inte bättre, men det var välbehövligt.

Imorgon är det dags för jobb igen. Kan snart börja räkna ner mina jobbnätter :O Kram på er och ha en härlig lördagskväll!
  
 

Kommentarer
Postat av: Pauline

Skönt att det var så fint väder på marknaden iaf :) O att du fick sova en stund även om fogarna inte blev bättre!
Önskar att mina barn kunde slockna så tidigt nån gång! :P
Underbar bild på dig o Alexander <3 Så fint att magen syns så bra :)
Puss

2014-05-13 @ 13:43:24

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback