Vabba

Lite bilder från senaste dagarna.. min ena stjärnöga klarade nog tyvärr inte frostnatten som var :/ Tråk!

Idag vaknade jag till vid 13-tiden efter jobbnatten. Hörde då Dennis och Alexander prata där nere. Funderade en stund, då jag var alldeles nyvaken. Nåt som inte stämde.. vad gjorde de hemma?
Då hade dagis fått ringa Dennis idag och han hade fått hämta hem barnen. Ellie var genomförkyld och de var oroliga att hon hade ögoninflammation eftersom ögat rann så.
Jag tror inte hon har ögoninflammation, men förkyld och lite febrig är hon. Så idag vabbade Dennis och jag får vabba imorgon och är alltså hemma från jobbet i natt.

Nu har jag skickat iväg Dennis till affären.. fick ett "måste ha" begär innan idag.. så hoppas han hittar godsaken jag vill ha ;)
Barnen sover sedan ett tag tillbaka, de somnade gott efter middag och glass.. Ellie fick Alvedon mot febern och Alexander fick hostmedicin mot rethostan. Så de sover säkert gott tills imorgon :)

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Fy då. Hoppas söta lilla Ellie krya på sig <3
Kram

Svar: Tack det hoppas jag me! :) Kram
imm0rtelle

2014-05-05 @ 22:11:38
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Boel

Vad är det du har börjat få sug efter??
Massor m krya på dig kramar till Ellie! 💕

Svar: Kakor dessvärre Boel.. Hade varit bättre med frukt!
imm0rtelle

2014-05-05 @ 23:12:01
Postat av: Pauline

Hihi hoppas han hittade det du behövde ;)
Fin bild på soluppgången! Ja o de andra med såklart :P
Måste ta tag i planteringen här hemma, tänkte börja lite försiktigt med morot, sallad o dill i en sån där odlingskrage :P
Så håll tummarna att det blir av ;)
puss

2014-05-13 @ 13:46:15

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback