Alexander 4 år

Ellie fick också öppna ett paket. En mjukisvovve fick hon i sin :)
Lycklig Alexander med alla sina presenter från oss :) Han fick traktorpyjamas, ett mjukt golvpussel med Blixten Mcqueen, en uppblåsbar sittpuff med Blixten Mcqueen, småbilar, Blixtren Mcqueen shampoo, Badhandduk med Spindelmannen, Spindelmannen lektält, Jeans från Nameit, en traktor krok, doktorsväska, en lampa med Blixten Mcqueen och en ambulans.

På efm hade vi kalas :) Vi bjöd på oxrullader i sås med potatishalvor i ugn och/eller potatismos, sallad, kokta grönsaker, gele, baguetter, kex, brieost, vindruvor och dressingar.
Jag bakade en Fåret Shuan tårta till Alexander :) Gjorde egna chokladbottnar och fyllde med dumlefluff, hallonmousse och spacklade med chokladkräm. Dekorerade med marshmallows och sockerpasta. Traktorn var tänkt som dekoration på den andra tårtan, men den blev lite stor ;) Den är gjort av ricekrispies och marshmallows och tänkt med sockerpasta. Använde ätbart lim och ätbara pennor som jag ritade med. Den andra tårtan fyllde jag med vaniljkräm och jordgubbar :) Bakade även tre sorters muffins med smak av vanilj, äppel och kanel eller lakrits.

Mina lamm ser ut som isbjörnar haha :P

Tack för alla som kom och firade vår 4 åring :) Vad han längtat efter denna dag :) Dessvärre fick han feber på kvällen.. men piggare idag igen :) Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

grattis Alexander, vilka fina presenter han fick:)
SUPER fina tårtor!

2014-11-25 @ 15:36:56
URL: http://www.mammaemmatillpojkar.blogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback