Spa mys!

Hej på er! Idag har det varit en fantastisk dag <3 I födelsedagspresent av min syster fick jag presentkort på Spa. Vi skulle ha en myssöndag med hotellfrukost och mys på Stufvenäs gästgiveri. Vi fick en varsin träbricka med olika producter att använda under tiden vi var där. Ansiktsskrubb, kroppsskrubb, aniktsmask, hårinpackning m.m. Inne på spaet fanns tillgång till vatten, te, nötter, färsk & torkad frukt och skorpor. Vi badade, satt i massagefåtöljer och olika bastu. Var underbart skönt och välbehövt! :)

Det var första gången som Tilde var utan mig så länge. Jag hade både pumpat ut och köpt ersättning, men dessvärre hade hon inte tagit flaskan och inte accepterat att få i kopp. Som tur var hade hon mest sovit. Det var en väldigt glad tjej när jag kom hem och hon fick ligga vid bröstet <3 Lillfian!

Tack igen älskade syster! 

Kommentarer

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback