Tilde 11 månader

Tilde blev 11 månader för 1,5 vecka sedan.. Nu börjar det närma sig 1 års dagen för vår lilla tjej. Redan dagen efter hon fyllt 1 år ska hon börja skolas in på förskolan! Tror det kommer gå bra, hon verkar väldigt framåt och nyfiken och orädd när vi är där och lämnar storasyskonen :) Dock hade jag önskar att kunna få vara hemma ett tag till då hon känns så liten. Min lilla bebis! Får passa på att säga bebis hihi ;) Men känns väl så när hon är familjens minsting :)

Tilde går inte ännu, men kryper på med snabba små krypsteg. Vänder man ryggen till några sekunder kan hon helt plötsligt ha krupit till ett annat rum. När jag inte har stängt grinden till köket har jag upptäckt henne på fjärde trappsteget! Så där gäller att hålla stängt om vi är i köket.
Hon ställer sig mot saker och står stadigt utan att hålla i sig, men har inte vågat ta de där första steget ännu :)
Hon pussas när man gör pussljud, klappa händerna är skoj.. speciellt när man sjunger låtar. Hon tittar mot lampan, när man frågar vart den är.
Hon ogillar strumpor, skor och mössor :P Har mest storlek 74 nu. Sover bäst uppe i sin säng med sin snuttefilt vi hade med till BB :) Skrattar högt när man kittlar henne :)
Kram
 

Kommentarer
Postat av: Carolina cuevas

Gud så söt liten flicka ;-):-)

Svar: Tack :D
imm0rtelle

2015-09-29 @ 12:19:49
URL: http://cuevas.blogg.se/
Postat av: Emma

Oj vad länge sedan jag var här inne och det märks, som minstingen vuxit , redan 11 månader:)
Dem andra två har med vuxit såg jag på bilderna, ibland hinner man inte med :) När kommer nr 4 då :P? / Emma

2015-10-15 @ 10:26:04
URL: http://www.mammaemmatillpojkar.blogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback